Coronasituationen i Danmark er under kontrol, og vi har nu endelig mulighed for at mødes fysisk igen. Vi er derfor glade for at kunne indkalde til denne (ekstra) ordinære generalforsamling som supplement til generalforsamlingen i marts. Vi glæder os til at se gamle såvel som nye andelshavere.
Nedenstående er også fremsendt via fysisk post.
Husk at aflevere fuldmagt såfremt I er forhindret, blanket findes i jeres postkasse.
Tidspunkt:
Onsdag den 13. oktober 2021 kl. 19.00
Sted:
Kælderen under Jagtvej 12 / Rantzausgade 74
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Valg af referent
3. Bestyrelsens beretning for år 2020. (vedlagt)
4. Forelæggelse af årsregnskab 2020, forslag til værdiansættelse og evt. revisionsberetning samt godkendelse af årsregnskabet og værdiansættelsen. (godkendt den 23. marts 2021)
5. Forelæggelse af vedligeholdelsesplan, drift og likviditetsbudget 2021 til godkendelse (godkendt den 23. marts 2021
6. Forslag. Indkomne forslag skal være bestyrelsen i hænde senest 8 dage inden generalforsamlingens afholdelse.
7. Valg til bestyrelsen
8. Valg af administrator
9. Eventuelt
Venlig hilsen
Administration & Bestyrelse