Andelsforeningen har foreningsaftale med YouSee hvor vi opnår en Grundpakke rabat på på ca. 15%. Forbindelsen leveres igennem dit antennestik og faktureres over boligafgiften. Tilkøb udover grundpakken sker som forhold imellem YouSee & den enkelte andelshaver – dog opnås der via foreningsaftalen en 70% rabat på YouSee TV boks.
Afmelding af grundpakken kan ske ved kontakt til Administrator.
Kanaler:
Se YouSee for aktuelt indhold i grundpakken
Ønsker du flere kanaler?
Du kan til hver en tid kontakte youSee på telefon +45 70 70 40 40 hvis du ønsker at tilkøbe flere kanaler.
Oplever du fejl?
Støj eller manglende kanaler kan også skyldes dårlige antenne- og mellemkabler i din tv-installation, og du bør derfor altid tjekke om du bruger det korrekte tv-udstyr.
Gode råd om kabler
Kablerne der forbinder stikdåsen med dit tv, tv-boks eller modem bliver også betegnet som mellemkabler. youSee anbefaler at de kabler du bruger som mellemkabler har enderne støbt ind i kablerne, da det giver det bedst mulige signal. Det er oftest et dårligt mellemkabel, der er årsag til, at du har et dårligt signal. Når det gælder mellemkabler bør du være opmærksom på følgende:
- Bruge kortest mulige mellemkabler (maksimalt 10 meter langt)
- Undgå at samle flere mellemkabler til et langt kabel, da samlingen med eksempelvis et T-stykke forringer det oprindelige tv-signal
- Undgå at bruge mellemkabler, som har en synlig defekt såsom klemte og bøjede kabler. Hvis du skal lave en bøjning af mellemkablet, bør du sørge for, at bøjningen er så blød som muligt (udgå at lave ”knæk” på kablet)
- Du kan med fordel bruge YouSee Ready-mærkede mellemkabler
Oplever du fejl der ikke skyldes dit eget udstyr, kan du kontakte youSee support.
youSee support:
Telefon +45 70 70 40 40
Åbningstider:
Mandag – Fredag fra kl. 10:00 til kl. 20:00
Weekend & Helligdage fra kl. 10:00 til kl. 20:0